28-08-10

Goddagens! :)

Vaknade gaaanska så nyligt, kom nämligen hem halv 5 igår från en viss Ricktard, han misshandlade mina revben.. Haha :)
Nå idag är det lördag och även Boden cruising, jag och min stjärnsyster blev erbjudja att åka med en polare till mig så vi ska nog allt ta chansen och fara, cruisingar är så jävla roliga att vara på! :)
Aja just nu sitter jag och försöker ladda ner nya Photoshop C5, ska nämligen göra en ny header hade jag tänk mig, har prövat i paint men jag är inte nog skillad till att få den som jag vill att den ska vara så det här blir allt roligt att se om jag lyckas med photoshop ;)

Ska även också försöka få tag på en usb sladd till min mobil så jag kanske kan göra dagens outfit osv, lägga upp fett roliga bilder som jag tagit :D Men ska fan psyk leta igenom alla internet sidor :)
FÖRESTEN!!! Jag tänker nu tipsa er om en fett bra låt, Madde rekomenderade den för mig och nu är jag totalt nerkärad i den.



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback