12-12-2010

Dag 21 - Ett annat ögonblick.

Ett annat ögonblick hm, var när jag träffade en gammal bästa vän Yasmina Waara.

Vi var på samma disco i skolan jag gick på då.
Jag var med mina kompisar, dansade och hade skit kul. Mitt i allt så ser jag henne och jag tyckte verkligen hon var en fjortis! Fyfan sa jag för mig själv, men hon började prata med mina vänner jag var med och då började även hon och jag prata.

Vi bestämde oss för att umgås en dag, och det slutade med att vi umgicks varenda dag i 4 år ungefär, vi bråkade till och från men kunde inte hålla oss ifrån varandra.
Många försökte sära på oss men ingen lyckades förutom en kille som jag inte tänker nämna namnet på.
Jag blev så sårad, så jävla ihålig efter hennes svek.

När hon hade dumpat denna kille så kom hon tillbaka och jag förlät henne, men aldrig helt, jag var fortfarande rädd för att förlora min andra halva. Tillslut nu i sommras hände det igen.
Vi gick skilda vägar och har inte pratat med varandra nästan någonting på 4 månader..
Men nu pratar vi som vanligt, vi ska umgås någon dag har vi sagt för vi ska bygga upp vänskapen igen.

Jag är glad att vi kan göra det, som man brukar säga. En riktig vänskap finns kvar även fast den inte existerar.



MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback