31-12-2010

Vill önska er alla som läser min blogg ett gott nytt år eftersom om ynka sex timmar är det ett nytt år, 2011 here we come! :)

Dag 27 - Min favoritplats!

En av mina absoluta favorit platser är huset i Kalix.




Jag flyr alltid till Kalix när jag mår dåligt, när jag behöver slappna av osv. I kalix är det inte livat som här i luleå, eftersom mormor och morfar äger ett hus i en by som heter Risögrund så är det inte livat där, vilket är skönt. Man blir alldeles avslappnad dära och kan fokusera sig istället på att bara ha kul med sina vänner :)
Dessutom bor en av mina bästa vänner dära, Elin. Så varje gång jag kommer dit så umgås vi och har alltid lika kul :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback