23-11-2010

Då kör vi igen då! Dag 2 Min första kärlek

Min första seriösa kärlek heter inget mindre än Fredrik Nyberg, han är väldigt speciell och svår att förstå sig på, man måste helt enkelt kämpa :)

Jag och Fredrik möttes en sommar för dryga 6 år sedan, jag satt på en stor sten utanför lägenheterna jag, min mamma och min syster just flyttat till och när jag såg honom fastnade jag direkt. På den tiden var jag väldigt dum i huvudet och kunde säga jag älskar dig direkt, och tro mig det gjorde jag. Fredrik var med en kompis och hans kompis tyckte jag var riktigt snygg så han frågade chans, men hah jag sa nej och han jagade efter mig hela sommaren.
Jag träffade en tjej i huset brevid mig och vi började umgås med Fredrik och hans polare, lekte jaga varje dag, tillslut till hösten började vi i samma klass och en dag i december gick jag och min kompis till Fredrik för att umgås, jag och fredde började umgås mer och tillslut en kväll var vi helt ensamma och jag kollade på honom och sa att han hade vackra ögon, vilket han påpekade tillbaka och sa att det inte bara var dom som var vackra, jag bad om en kram och det fick jag, poff så kysste vi varandra och jag gick hem och var alldeles lycklig!
Dagen efter frågade jag chans och sedan den 8 december 2004 har vi vart tillsammans, vi har gjort slut och blivit tillsammans hur många gånger som helst under åren men något drog oss alltid tillbaka.



Hah ja, jag hittade ingen bättre bild då jag har rensat bilder på oss eftersom vi gjorde slut för drygt 10 månader sen nu, eller nä jag säger 1 månad sen, för vi höll på under 10 månader med.
Iallafall, Fredrik är världens snällaste kille när han vill vara det, han är inte som andra, han kör liksom sitt eget race. Visst alla har dåliga sidor med men ändå, han är en underbar person. : )

MVH Jessica Johansson Kuronen





Hörru du skitunge, din första kärlek hette VICTOR!

Och han hade morotshår som var krulligt :] ,

GASH ni var så söta tsm! :)



babylove u know :D

2010-11-28 » 16:50:19

Hahah, ja men nu skrev jag ju min första seriösa! :D

2010-11-28 » 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback