28-11-2010

Dag 7 - Mina bästa vänner

Den första är Madelene Spegel;



Hon och jag har hängt ihop i ungefär 6 år, dock med uppehåll men nu dom senaste månaderna har vi vart väldigt tighta och det älskar jag! För hon är född samma dag,samma år och nästan samma tid som mig(jag är 10 min äldre) 930809 in our hearts <3 Jag och Madde har så underbart fina minnen med varandra, som nu i sommrar när vi var på Aronsbadet varje dag och stekte som fan! Eller då vi for till Boden, finns så mycket, varje dag är blott ett minne med henne, och hon är seriöst en av dom härligaste personerna jag någonsin kännt! Älskar dig sis <3

Sedan har vi Elin Andersson;



Denna brud har jag kännt sedan jag var väldigt väldigt liten, hennes pappa och min mamma har vart tillsammans, så dom bodde hos oss ett tag när vi bodde ute på landet. Hon gjorde så att jag fick lära känna mina småkusiner som bor i byn där min mormor har stuga, dit jag brukar åka väldigt ofta men inte nu mera.. Elin är den vännen som jag kännt längst nästan och hon vet allt om mig, hon kan allt om mig, hon vet hur jag fungerar. Jag vet allt om henne, hon har varit min bästa vän i flera år nu, och mer år ska det absolut bli. Älskar dig <3

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback