26-10-2010

Hallojsan i snåret!

Tänkte bara fylla in att idag har jag varit med Linda Northman Lundenor (hon tvingar mig skriva att jag var med henne..) Aja satt på hennes praktik och väntade tills hon slutade och träffade massa söta barn, ska ta med en hem! :D Ni kan få se en bild på henne, hon är uber snygg!



HAHA hon leker cool, men okej, till något helt annat!

Jag och min älskade stjärnsyster Madelene Spegel funderar på vad vi nu ska göra under lovet, och då kom jag på att vi kan fara och bada, klä ut oss hihi, fett kuuuul.. Okej jag tror inte ni förstår hur kul det kan bli när jag och Madde är med varandra..

Förra helgen förövrigt var väldigt kul ändå, var med Madde, Joel, Pontus och Emil : ))) Så vi invaderade Emils place, jag invanderade sängen(såklart) så fick Pontus för sig att gå till Statoil och möta polare, så försökte han få med oss andra men failade hårt, han fick bara med Madde som sen ringde efter Joel, vilket gjorde att jag och Emil var själv, ironin var att jag bara träffat denna Emil 1 gång innan då kändes konstigt att sitta där själv med han, men han lättade upp stämningen med att sjunga väldigt vackert :D

Så gick jag och han till en lokalfest som dom andra skulle gå till, så möter vi en kille som kallas för Keinström, han var mycket full så han fattade ingenting! Emil ropar hej keinström åt honom, han stannar upp och kollar som något jävla sär, Emil försöker få honom att förstå att det är Emil, tillslut blir han otålig och ropar Blockmongo åt honom(haha dör inombords...) Och såklart blir Keinström arg men när vi väl står 1 meter ifrån ser han att det är Emil, och vi fick inte gå vidare förän jag presenterat mig och fått en kram, alltid lika trevligt att få en kram av en random snubbe alltså! :D

Aja sen efter det drog jag hem typ, blev mycket trött och sur över en grej så jag orkade inte vara kvar, men kändes verkligen härligt att få dåsa ner i sängen och slagga till 11 dagen efter typ :D

Och nu känner jag att jag skrivit allt för mycket så att jag måste lägga ut en till bild sen ska jag gå och kissa(ja ni måste veta det.) sen sova sött för att orka med en lång skoldag idag :)



MVH Jessica Johansson Kuronen





» kim

Joo, det är suuuperhärligt i Ersnäs ;) <3

Vackra människaaa!!:D <3

2010-11-02 » 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback