28-10-2010

Hejsan på er!

Hoff tänkte bara inflika hur duktig jag fan varit idag!
Först och främst var jag ju i skolan och gjorde en redovisning med min grupp, efter det gick jag hem för jag blev så äckligt nervös och stressad pga att där jag sökte praktikplats inte kunde ta emot mig och jag var tvungen att söka en idag och få platsen.

Nåväl, jag for hem för jag var så stressad, satte mig vid datorn och började skicka in 3 saker till svenskan, sen började jag smått på mitt Teckenspråksprov jag har tills imorgon och tar även fram en katalog och ringer dagiset vid mig. Får en tid till att gå dit så går dit och jag får en plats! FATTAR NI HUR LYCKLIG JAG ÄR?! Dock ville jag egentligen inte vara med småbarn men vafan.. You take what you get.

Sen gick jag hem och fortsatte med provet och nu först är jag äntligen klar. Är nöjd med svaren och förhoppningsvis får jag G på det :)



Gosh.... Nu kommer ju kylan och all snö snart... Jag längtar tillbaka till sommaren, denna bild tog jag i sommras då jag och en av mina bästa vänner Elin for till hennes stuga i 2 härliga dagar.

Sommaren är så sjukt härlig! Man kan vara ute riktigt sent om nätterna, ta nattdopp i vattnet, sitta vid en eld och mysa, ligga under stjärnorna och mysa med någon man tycker om. Visst man kan göra det nu på vintern med men det är inte samma känsla.
Nu väntar disken med arga huggtänder och grönt slem från ögonen........

MVH Jessica Johansson Kuronen





hej, vill du köpa håret?

maila mig.

[email protected]

2010-10-28 » 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback