16-09-2010

Hallo Hallo!

Tänkte bara skriva att jag lever och har värsta nostalgi veckan. Har laddat ner alla Sailor Moon avsnitt och alla Tillbaka till Vintergatan 5A/5B :)

Just nu gör jag inte så mycket, hade 1 lektion idag och sen slutade jag, for hem ganska direkt till mormor och hämtade en Jacka jag fick igår, en svart kappa. Och så for jag hem och lagade mat.
Min käraste mor är ju i Turkiet så jag har vart ensam hemma sen i söndags och imorgon ska jag eventuellt till Holsträsk med Linda :)

Har även städat idag, började rätt sent så dammsög och plockade upp kläder i rummet, ska även springa ner i tvättstugan och kolla om jag kan boka en tid, har full tvättkorg!
Aja nu ska jag nog ner i tvättis, sedan invänta Carolin som kommer och sover hos mig :)

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback