10-04-2011

Hej!

Mår lite bättre nu, just so u know! haha..

Igår så var jag faktiskt på bio med Madde och Marigona, vi kollade på denna;





Vad jag tyckte om den?
Ja jag tyckte den ärligt talat var bra! Inte super super bra, men den går att kolla på, killen är snygg(hehe..) och ja, den är spännande att se på.
Marigona blev rädd flera gånger så jag satt och garvade åt henne haha :D

Efter bion åkte jag hem och chillade ett tag, sen gick jag till Emma för att hålla henne sällskap, men hon blev tråkig så jag gick hem hah :D
Och ja nu idag, ska jag plugga till ett äckel prov jag har på tisdag, sälja nå plastpåsar och såser måste jag också göra tråkigt nog.. Vi håller på att sälja grejer till en klassresa.. hah :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback