12-06-2011

DAGENS VILL HA: Sommar som fan!
DAGENS KLÄDSEL: Alibaba byxor, t-shirt, kofta :) och ja antagligen underkläder och sockar.
DAGENS SMINK: Osminkad <3
DAGENS FRISYR: Utsläppt med luggen snurrad och fastklämd, om ni nu fattar
DAGENS HÄNDELSE: Samhällsprovet, en dålig jävla händelse.. FML
DAGENS LÅT: Danko Jones - Had Enough
DAGENS PLANER: Baka, dra ett ett badhäng tror jag, hänga in alla kläderna i garderoben...
DAGENS SAKNAD: Pengar dessvärre...
DAGENS DUMMASTE: Slog Tomas i huvudet :( hoppas han förlåter mig :(
DAGENS DROG: Musik
DAGENS ROLIGASTE: Madde, hon livar upp stämningen på gymet ;)
DAGENS FAVORIT: Eh, godis som jag typ ska gå och köpa?! (A)
DAGENS KÖP: Godis, snart.. hehe..
DAGENS GODIS: Men vafan.. eh Chokladkaka (snart köpt!)
DAGENS BÄSTA: Att jag och Madde for och tränade, älskar att träna!
DAGENS HUMÖR: Hyperaktiv och glad? fast ändå trött..
DAGENS MAT: Ungskorv med potatismos, mohaha food<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback