19-04-2011

Hej! :)

Kom alldeles just hem från en halvdag i Haparanda, eller ja Haparanta som finnarna säger ;) ska börja bryta på finska har jag bestämt, låter så coolt haha.

I Haparanta har jag, min mormor och morfar och syster handlat en massa grejer, fick mig ett par nya skor som ser ut såhär;



Tanken är att jag ska använda dom nästa vinter, smart av mig att välja dom hiih. Kommer inviga dom redan nu känner jag, det är fortfarande kallt ute och ändå sitter jag här ute på altanen i solen och chillar, solen värmer åtminstone lite som tur är :)

Vi for även och hälsade på min farmor och farfar, där satt vi över en timme och drack kaffe och hade trevligt, alltid varit väldigt skeptiskt till att fara dit, men ärligt talat var det inte så farligt!
Fick ett fotoalbum på bilder av min familj och mig själv, fyfan hur mitt hår såg ut HAHA ska ta några bilder när jag kommer hem så får ni se..
Fick även pengar av dom, generöst nog, så har lite mer att leva på sen denna månad, TUR! <3

Och nu ska jag göra något test på arbetsförmedlingen som våran lärare sagt vi måste göra, så avrundar med några bilder :)





MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback