27-04-2011

Hej!

Yttligare en dag i skolan, yttligare en dag utan dig Mary..

Cyklade till skolan, väldigt hurtigt av mig så ni vet! Sen cyklade jag till örnäset igen för tandläkartiden jag hade, cyklade tillbaka till skolan, hade lite lektion, åt mat<3 sen cyklade jag och Carro till Kronan för en intervju på ett dagis som heter I ur och skur, sen cyklade jag till mormor, så kom Hällan och umgicks en stund med mig, skjutsade hem mig till mormor och sedan cyklade jag hem.

LOVEIT!
Det är så skönt att man kan cykla överallt nu utan att dö av isfläckar eller något!
Nu på något tag ska jag faktiskt och sälja sista av mina plastpåsar, sen lämna in alla pengarna :' )
fett skönt att ha bort dom, fast jag vill ha dom själv (A)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback