07-12-2011

Hej hej!

Ja nu är jag då hemma!

Som sagt, jag och Emma fick något ryck och åkte till Kalix efter skolan, men missade bussen hem med en hel timme, hur lyckas man frågar jag mig själv?

Aja, jag och emma kom till skolan vid halv 10, eller ja, Pontus Hallen för vi hade Handikapp idrott hehe, var inte så givande..
Efter det gick jag och Emma lite på stan och nu är jag hemma och äter nån kladdkaka jag och Emma knopa ihop, blir mycket Emma nu hehe.. Kakan var förövrigt as äcklig när den var varm, nu är den asgod, wtf?
Gjorde även grädde, men den råkade bli as besk pga lilla jag som hällde i halva gröna karamellfärgen (A)









Ser ju mer ut som att någon tuggat på den och sedan spottat ut den, men ja jävlar i min låda, nu är den god! :D



När vi stressa till bussen haha!

Aja nu ska jag se någon film, äta mat, plugga lite till mitt prov imorgon, umgås med fredrik lite och sedan fara till UH och göra nya naglar!

MVH Jessica Johansson Kuronen









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback