19-12-2011

Hej!

Hata mig inte för att jag aldrig uppdaterar nå ofta, försöker varje dag men nu när det är skola så ids jag ju nästan aldrig..

Nåväl, hade ju en värdelös skoldag idag, slutade praktiskt taget 9.30..
Vid halv 7 iallafall så åkte jag till mormor och klädde granen, drack kaffe och snackade skit, glömde ju dessvärre ta kort på snygg granen, är en tall men aja!:)

Sitter och tittar på bärbara datorer, hade ju gärnat vela ha en, Jessica varför lär du dig inte spara?
Är ju en jävla bra fråga haha.
Har jag en bärbar så kommer jag uppdatera mera känner jag på mig, då behöver jag inte heller oroa mig att jag tar upp för mycket utrymme på mammas dator, visserligen har vi ju en till dator i min garderob, men den är nog inte så fungerande just nu.

Iallafall, bara för att jag inte har ett spännande liv att skriva om så tänkte jag att jag vill höra om era spännande liv.

Har ni någon julkänsla?
Vilket är viktigast för er på julen, öppna julklappar eller umgås med familjen eller båda två?
Har ni något såhär super speciellt ni önskar er och tror ni att vi får det?


Bara att kommentera i detta inlägg! :D

Nu ska jag nog hoppa ner i ett bad, sedan sätta mig och se Polarexpressen! :D

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback