21 12 2011

Hej hej!

Sitter hemma hos Anders just nu, sovit hära inatt, hehehe..

Nåväl, ska hem på något tag och göra naglar med Hannah, Emma och kanske Sofia! :) 
Lär ju lägga ut någon bild sen när jag väl kommit hem hur dom blev :)

Ja vad annars har jag gjort idag hitills?
Anders klev ju upp vid 7.20 och sprang till sin buss, så somnade jag om och så vaknade jag av att han kommer och är förvånad över att jag fortfarande sover vid halv 12, antagligen ligger jag och sover om det är lov haha!
Minns ärligt talat inte om jag skrev igår att jag fick lov, men ja det fick jag iallafall, så det känns fett skönt! :)

Sen har vi kollat på Tintin och Hajsjön, en jävla gammal film, jag vill förövrigt se nya Tintin haha!
Aja ska gå och mojsa ner mig i sängen och chilla tills jag ska åka hem, puss puss!

MH Jessica Johansson Kuronen






Vem är den där Anders du skriver om? Är ni tillsammans eller? :)

2011-12-26 » 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback