25-12-2011

Tjululu!

I ren tristess så bloggar jag, haha, är ju bra antar jag.

Iallafall tänkte visa er en film jag såg för några dagar sedan.



Dom flesta i världen har väl sett den första psykiskt störda filmen The Human Centipede?
Nu har det ju kommit en uppföljare till denna då.

Vad tyckte jag om den?
UR JÄVLA DÅLIG.. Jag brukar alltid finna sådana filmer roliga/äckliga osv osv men denna satt jag bara och gäspade mig igenom, tänker inte avslöja något om filmen, utan lägger med en trailer och nerladdningslänk så ni själva får avgöra om den är bra eller inte.

http://www.tankafetast.com/torrent/16009-the-human-centipede-ii



Där har ni allt, varsågod och äcklas, skratta, somna, vad som helst!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback