25-12-2011

Tja!

Ja, jag kom nyss hem, trodde då att stan var öppet idag men icke det, tänkte ju införskaffa mig en annan fondation och nå nageltippar, vet någon vars jag kan hitta detta billigt? :)

Iallafall så åkte jag och min syster ut till storheden och tittade på Media Markt och Elgiganten, vi hittade ingenting i princip..
Så kom Tommy och då for vi och åt och nu är jag här hemma, tänkte lägga mig i ett bad, möjligtvis göra mig någon ansiktsmask, läsa en bok och bara ta det lugnt, låter ju sjukt härligt!

Tänkte att jag skulle visa er mina julklappar men orkar verkligen inte ta kort på dom, har redan hängt in allt i garderoben osv ;d

Min läpp ser ut som kissies överläpp typ, känns lite halvhemskt att ens gå ut men det är så jävla värt det, jag älskar mina Angelbites!
Aja nu ska jag då gå och göra allt jag ska göra, puss puss!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback