02-02-2011

Hallå! :)

Asså usch och fy, jag hostar och hostar och hostar, känns som att det aldrig tar slut...
Måste nog svänga förbi mormor och morfar en sväng för att fixa hostmedicin.. :s

Aja idag så funderar jag på att åka in till stan och låna lite böcker, även köpa ett par öronmuffar jag velat ha jävligt länge! :) Eftersom på praktiken har jag oftast uppsatt hår och då blir mina öron iskalla :o
Såå ja, vad mer. Jag kollade igenom en HM katalog jag fått hem för några veckor sen, och började skriva ner massa grejer jag vill ha från den, totalt blev allt 1570 ungefär. Eh ja det har jag ju verkligen råd med, ska visa er några av grejerna jag mest vill ha iallafall :)



Haha, ja där är det mesta jag vill ha iallafall, får se om jag köper något av det, det jag mest är sugen på är armbanden, båda skorparet och tröjan. Damn jag vill vara rik.. :(
Men tyvärr får man ju inte allt i världen..

Nu ska jag väl göra något vettigare en stund, kanske sminka mig och fara in till stan, kändes som en behövlig sak att fixa böcker :)

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback