03-02-2011

Hellu hellu! :)

Yttligare en dag jag är hemma från praktiken..
Min lärare har varnat mig att vara hemma längre än 6 dagar, så nästa vecka ska jag vara varje dag, och veckan efter för då är praktiken slut :)

Aja, jag ska iallafall på en lektion idag på skolan, det är ju Torsdag så det är Musik idag :' )) Fast lär inte sjunga eftersom jag börjar hosta sjukt lätt och vill inte mitt i allt dö av ett hostanfall hahahaha! :D
Nä så det är ganska skönt att vara hemma men ändå inte.. Man blir lätt rastlös ju :(

Funderar på om jag ska hitta på något, typ se någon film och måla naglarna xD Aja föresten jag såg Mean Girls igår, jag har aldrig varit inne i att kolla på Tjejfilmer men denna film var ganska wierd, jag satt och asgarva flera flera gånger! :D
Och jag fattar inte VARFÖR jag inte kan fixa in en youtube trailer på bloggen, blir cp...
Såååå iallafall, jag tycker ni kan kika in på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=6YjSIvmNjT8&feature=related

There u go, dock inte bra kvalitee men skit samma!

Nu ska jag gå och fixa mig så att man ser anständig ut i skolan! Puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback