05-02-2011

Hellu! :)

Idag har jag faktiskt varit hurtig! :)

Mormor och morfar ville att jag skulle skotta taket, så det gjorde jag. Satan var mycket snö det var asså ;o
Så ja det tog väl en timme att skotta ett litet tak, så när jag kom in igen så gick jag och duschade dirr.
Och nu sitter jag och sniffar på mitt hår som luktar hallon och lyssnar på en sjukt bra låt! :D



Låten heter Show me how you Burlesque med Christina Aguilera.
Låten kommer från den nya filmen med Cher och Christina Aguilera Burlesque.

Ännu har jag inte sett filmen, men ska nog göra det för jag gillar både Christina och Cher, båda två har så otroliga starka röster som får mig att ha gåshud! :D

Här är trailern för filmen ;



Och jag älskar att jag löste mysteriet med att inte kunna lägga in youtube klipp på bloggen, love my brain! :D
Aja nu ska jag käka lite sockerkaka medans jag kollar på film, idag blir det nog Legends of the Guardians, som jag redan sett en gång tidigare och lagt ut en trailer om, den dära filmen med ugglorna (A) Love the music and love barnfilmer ;)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback