09-02-2011

Hej :)

Alltså, ja det börjar kännas som att jag är lite inaktiv med bloggen :o

Idag hade jag då iallafall praktik som vanligt, och igår var jag och tränade faktiskt i drygt 2 timmar med Madde, så jävla skönt! Vi ska göra upp ett litet schema ungefär om hur vi ska träna i veckan osv, minst 3 gånger iallafall ska vi fara och träna :D Så vi ska simma, gymma, konditions träna osv, hur skönt är inte det?! :)

Efter vi vart och tränat heh... Gick vi till max och käkade, haaha så for Madde till sin träning och jag åkte hem och chillade, hade asont i svanken från att jag drog upp en lite tyngre unge på dagiset, borde inte ha gjort det men gjort är gjort :)

Nu idag har jag faktiskt spelat in en ny video, sjunger Journey - Dont stop Believin'
Är nöjd, dock filma jag på ett konstigt sätt haha :D



Nåja, jag är nöjd, jag har äntligen börjat sjunga igen känns det som :)
Nu så ska jag kolla runt lite efter andra låtar att spela in sen ska jag eh se film tror jag :)

MVH Jessica Johansson Kuronen





Va duktig du är sötnos!! :) <3

2011-02-09 » 15:38:09

Tack gumman! :' D <3

2011-02-09 » 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback