10-02-2011

Hellu :)

Som jag sa skulle jag ju blogga när jag kom hem :)

Nåväl, musiken gick bra som vanligt, började tjaffsa med Leo som vanligt också, han ska dö en vacker dag hihi..
Så gick jag med Madde till bussen, och vi märkte att det var bara 8 min kvar tills den gick så vi började gå fortare så kläcker Madde ur sig mitt i allt ba; Fuck att vi är dvärgar, det roliga är att jag är 6 centimeter från att vara en dvärg i längden, och hade jag levt förr i tiden hade jag fått bli kastad, för det fanns tydligen en sport som hette Dvärgkastning ;)

Så nu vet ni det haha :D jag finner det hysteriskt kul :' )

Nu ska jag väl fortsätta se min film jag redan sett förut, The Karate Kid med Jaden Smith, Jackie Chan osv, den är ganska bra ändå :)
Såå puss puss!



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback