11-02-2011

Hej :)

Såg nyss klart denna film;



Min åsikt om den;
Den är helt klart se värd! Jag är ju en riktig sucker för barnfilm, men ärligt talat så tror jag den skulle gillas av dom flesta, karaktärerna var sjukt roliga, mest hästen antar jag :D
Man skrattar åt det mesta, och känslig som jag är så grina jag vissa gånger haha, så ja jag älskade den och ska spara den tills jag blir gammal och dör :)

Och jag märker att jag börjar bli lite små förkyld... TACK FÖR DET FUCKING IDROTT!!
Sjukt lesss på att bli sjuk nu ju..

Och jag är uttråkad, klockan är tio i 12 och jag har inget speciellt att göra, det är Fredag och jag sitter hemma som vanligt, dock skönt ändå men man blir snabbt uttråkad :O
Kanske går och lägger mig ändå?
Det är väl lika, är trött(förstår inte hur?!) såå :D

Kisses.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback