11-02-2011

Hellu :)

Är hemma nu, har varit och gymmat i två timmar som vanligt med Madde, känner mig så tillfredsställd :' )
Så nu ska jag strax hoppa in i duschen :)

Idag hade jag ju som vanligt två lektioner, var kul på teckenspråket för en gångs skull och jag lärde mig massor! Sen hade jag idrott och fick veta att vi skulle ha ute?! Var as kallt ute och jag hade bara innekläder med mig, så fick ha mina två par strumpbyxor under mina träning byxor som är tighta så jag frös som ett as ja.
Jag, Carro och Emma åkte skidor, var väl okej, nästa vecka ska vi tydligen åka skridskor :') det är jag taggad till!

Så efter skolan for jag hem en timme ungefär och sen åkte jag ju tillbaka till stan för att träna med Madde :)
Så nu ja ska jag ju duscha, ladda ner någon film, trycka lite kakor (äter alltid något onyttigt då jag tränat hah!) och bara allmänt chilla pung :' )



Känns som att jag behöver uppdatera mitt bildförråd med Madde litegranna :o denna är från i sommras då det var "Cruising" i Boden hah!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback