13-02-2011

Sitter just nu och kollar på denna film;



Har för mig att den var förbjuden i Sverige förut men tydligen inte eftersom den går att både köpa och ladda ner.
Aja den är ganska konstig, och den handlar om Cannibaler, nån expidition åker till "det gröna helvetet" och blir uppkäkade, dom har tydligen filmat det och ja.

http://www.tankafetast.com/torrent/4986-cannibal-holocaust-1980

Där har ni om ni känner för att ladda ner den och kolla, men jag förvarnar er att inte käka under filmens gång :)
Nu ska jag iallafall fortsätta se den, ska se en barnfilm sen för att jämna ut det blodiga mot något sött (A)

MVH Jessica Johansson Kuronen






så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke :D

2011-02-13 » 17:38:08

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-14 » 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback