13-02-2011

Hejsan! :)

Vaknade för en gångs skull inte så sent nu, vaknade upp klockan 11 pigg och alert!
Även fast jag somnade 3 kanske :O

Aja idag är mina planer att jag ska stretcha! Min mage behöver det, för jag har träningsvärk där så kan inte skratta utan att smågråta HAHA! :D
Ska väl även städa mitt rum som jag gruvar mig för, känns alltid lika jobbigt att ta itu med skiten!!

Träffade även min Mary igår, blev så glad då hon sa att hon var i Lule och ville träffas, har saknat skorven hur mycket som helst! Vi hängde så mycket förut ihop men nu mera händer det inte :( Vilket är synd, men vi lova varandra att vi ska kirra en tjejkväll hon jag och yasse som the good old days ;)

Hittade föresten mina skolfoto bilder idag! Bjuder på dom :D





Min kära klass BF2AB :D <3
Jag kommer sakna dom så satans mycket när jag går ut skolan.. Utom Joakim i hörnet där nere..
Han är bara elak! HHA.. Nä skämt o sido, jag kommer sakna ALLA, mest dom jag blivit nära vän med, mina små kyckling lortar <3

Nu så ska jag göra något vettigt, som att städa mitt rum.. Lid helst med mig.

MVH Jessica Johansson Kuronen





Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-08-31 » 11:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback