16-02-2011

Hellu! :)

Kom väldigt nyligt hem faktiskt!

Har varit och tränat med Madde som vanligt, blev två timmar idag igen ;)
Annars idag har jag ju varit på praktiken, började 9 och sluta 4, var inte så jobbigt som jag trodde :)
Sen gick jag hem, käka gröt som mor hade gjort, sen for jag ju och träna och nu är jag hemma igen och käkar gröt haha, love Mannagrynsgröt! <3

Så ja, ska typ se mitt Desperate Housewives avsnitt nu, kolla efter något Glee avsnitt sen ska jag nog nanna kudden ;)
Imorgon är ju sista dagen på Förskolan, fan.. Kommer sakna dom så mycket :(



Hah bjuder en bild på våran fina kyrka hära i KALLA Luleå..
Vem byter med att flytta? Någon utomlands? (A)

MVH Jessica Johansson Kuronen





Jaaa vi gör fan de! Å kommer någon på oss så leker vi ninjor? ;)

2011-02-17 » 07:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback