19-02-2011

Hellu! :)

Sheet asså, vaknade klockan 11 idag -.-
Morfar ringde och väckte mig så kändes ju inte så nice, var bara att kliva upp eftersom, väcker någon mig vid ungefär 10/11 tiden så kan jag inte för mitt liv somna om..

Just nu sitter jag och kollar lite på ett gammalt Glee avsnitt, funderar på att ladda ner första säsongen och kolla igenom den igen, im inloved (A) <3
Nä har även laddat ner nya Vampire Diaries avsnittet, så ska se igenom det med och chilla :)



Fuck vad jag längtar efter sommaren! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen





Vill du vara med och tävla om ca 3000 extrabesökare? Anmäl dig dig dagens blogg hos mig :) .



Lycka till!

Kram Bea

2011-02-19 » 16:22:38

godkväll <3 kram <3

2011-02-19 » 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback