19-02-2011

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan måste det vara :O

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror helt på när mina lektioner börjar

Var köper du dina matvaror ifrån? Coop Forum, Willys osv

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bilden foo shoo!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett pass ;)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Haha ja :D

När var senast någon stötte på dig? Eh minns inte xD

Vad åt du till middag senast? Gröt :' D

Kan du vissla? Javisst!

Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart! Vem gjorde inte?

Äger du några popband t-shirts? Hade men har slängt :)

När flög du senast? Aldrig flygit :(

Pratar du några andra språk? Engelska, Svenskt Teckenspråk :)

Har du gråtit offentligt? HAHAH ohja..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja ohja!

Vad har du med dig in på bion? Godis och dricka :)

Vad har du för väder? Iskall jävla kyla.. Snö.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Är snarare, hm inget alls xD

När sov du senast på golvet? Några år sedan tror jag :)

Vilken är din favorit drink? Aldrig druckit någon drink

Gillar du din boendesituation? Nja, kunde gärna haft större rum :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 3 timmar iallafall :)

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, men det känns som det!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag pratar inte så mycket, eller? (A)

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 fucking år ;)

Tror du på liv på andra planeter? Nja, svårt att säga

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Cry me a river, build me a bridge and get fucking over it.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Är äckligt höjdrädd men ja det tror jag

Tycker du om att krama folk? Jaaaaa, kramar <3

Äger du en digitalkamera? Absolut, den suger.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Tror inte jag blivit jämförd med en kändis :O

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Hah nej, för jag gör så, dock för att jag glömmer omedvetet :(

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej

Är du mörkrädd? Ja

Tre saker du alltid har med dig? Nycklar, Mobil, Headset :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback