21-02-2011

Hellu! :)

Egentligen har jag inget att skriva, men jag är uttråkad så får väl hitta på något :O

Sitter och funderar på hur jag vill göra med mitt rum.
Sitter och funderar på hur jag vill färga mitt fucking hår/hur jag ska ha råd med det.
Sitter och funderar på hur jag ska kunna spara pengar varje månad..

HAHA och ännu mer tankar..

Håret ska jag FÖRHOPPNINGSVIS färga rött, dock har jag ju svartbrunt just nu och det är ganska svårt att blondera, men mitt hår tål det mesta och blir inte slitet av att färga i flera timmar, behöver bara hitta någon som orkar färga mitt hår i några timmar ;)

Näfan nu ska jag kolla mera Glee avsnitt och fundera vidare ;)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback