22-02-2011

Hellu! :)

Usch, dagen började verkligen inte bra idag!

Först missade jag nästan bussen till skolan, var redan då sjukt trött!
Kommer till skolan, väntar på att lektionen ska börja, då lektioner börjar sätter jag i hörlurarna och lyssnar på relativt hög musik som jag ALLTID gör, men lyckas ändå göra allt som ska göras.
Nä idag kände min lärare tydligen för att vara elak, så hon tyckte jag var oengagerad på ALLA lektioner och ska jag lyssna på musik så får jag gå ut.

Vad jag väljer? såklart går jag därifrån och är skit bitter, inte orkar jag lyssna på hennes nasla röst i 2 timmar direkt på morgonen.

Efter samhälls hade jag BF hela dagen, var ganska jobbigt.. Vi fick börja skriva om våran praktik osv, plus göra en liten pjäs om en händelse som hänt under våran praktik.

Efter det drog jag och Madde till Arbetsförmedlingen, det var proppat med folk! :O
Vi sökte 2 sommarjobb, två städjobb iallafall, och jag ska evt söka McDonalds eller Proffice, lät som något bra iallafall, hellre något standard sommarjobb som man kanske får under 3 månader än bara 1 månad från kommunen med skit lön. :)



Nu ska jag gå och lägga mig i ett bad, läsa min Twilight bok som jag säkert läst 20 gånger redan haha!
Have a good night <3

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback