28-02-2011

Hellu! :)

Idag åkte jag ju till Kalix! :' D

Direkt jag kom fram åkte vi och handlade lite grejer, sen så for vi till Risön där stugan är.
Då åt jag lite fil med bananer i<3 och sen gick jag och skottade två tak med min syster och mormor, kändes riktigt hurtigt och lär nog ta lite på armarna ;) SKA BLI BIFF! ornot.

Funderar på att gå och lägga mig i sängen och läsa lite Twilight, samt äta lite choklad och dricka lite festis :D



Mina nya målade naglar, vad tycks? Btw kom med lite tips om hur jag kan måla naglarna, med vilka färger man kan blanda osv :)



Wie, my candy! :' )

Nu senare ikväll vet jag inte vad som händer, ska iallafall träna mage, rygg, ben och armar lite så att jag inte mister nå träning, min mage har tydligen gått ihop sig lite, FETT NÖJD CHEY! Är just det jag strävar efter att ha lite slimmad mage osv, vill bara komma egentligen i form så att jag får börja käka dom där satans p-pillerna! :O

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback