01-01-2011

Årets första inlägg, varsågoda!

Dag 28 - Det här saknar jag.

Jag saknar den gamla goda tiden.

Ni vet då man var liten, då det absolut inte existerade problem i ens värld. Man grät inte över en obesvarar kärlek, man grät inte över ett brustet hjärta. Man förstod inte alls vad sådant betydde.
Ju äldre man blir, desto svårare blir våra hinder, dom blir högre, taggigare u name it!

Vi har rushat med våran uppväxt, försökt bli äldre fortare.
Dom som nu är 10 tar sitt första cigarettbloss, när vi var 10 lekte vi med Pokemon kort eller cyklade runt med våra vänner. Dom som nu är 11 får sin första fylla eller blir av med oskulden, när vi var 11 så brydde vi oss inte om sådant. Men såklart, vi började dricka tidigt, ville bli av med oskulden osv.

Finns absolut saker jag gjort som jag ångrar för jag var egentligen för ung!
Den gamla goda tiden var fan härlig då man absolut inte brydde sig om sånt här.



MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback