08-01-2011

Dag 29 - Ett sista ögonblick

Hmm ett absolut sista ögonblick..

Det här är kanske snarare ett minne, men det får räknas som ett ögonblick.

När jag var liten så tog min pappa med mig ut och rodde i en liten båt, det var strålande sol och vattnet var knallblått. På vattenytan låg massor av näckrosor, jag minns hur vackra jag tyckte dom var, jag bad pappa ta upp en och jag satt och luktade på den hela dagen, sen gick jag tillbaka till sjön och satte tillbaka den i tron om att den skulle "återupplivas" ^^
Så nu när jag fyller 18 har jag bestämt att jag ska tatuera in en näckros för en symbol för pappa.



Ungefär sådär ska den se ut :)

Aja jag tänkte lägga upp det här inlägget för ungefär en vecka sen men tyvärr så åkte jag till Kalix utan dator(dog inombords..) så men bättre sent än aldrig!
Nu måste jag bara hitta något nytt att skriva om..

Har förövrigt färgat håret svart igen, är fett nöjd!



MVH Jessica Johansson Kuronen





Snygg tjeeeeej! :D

2011-01-08 » 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback