09-01-2011

Yes no maby Lobster?

Nej men haha, dålig humor jag har...

Iallafall, jag tänkte visa er alla tatueringar jag hade velat göra nu när jag blir 18, håller igentligen på att checka film men tar en liten paus nu.

Den första är näckrosen ju som ska stå för min Pappa som blev mördad 2005, orkar inte lägga ut en bild på den eftersom det redan finns :)

Den andra är en stjärna, som jag vill placera vid höftbenet eller handleden :) Och ja, jag vet att Bill från Tokio Hotel har en sån här och ja, jag tycker om Tokio Hotel lite för mycket ibland haha.



Den tredje tatueringen är stjärnor, tror min syster har gjort denna bild men jag snor den och vill göra den iallafall på underarmen, har alltid gillat stjärnor så fan, mitt kropp lär bli fylld xD



Den fjärde tatueringen är yttligare lite stjärnor, hittade denna bild i skolan och kände det, damn den vill jag ha och så tog jag den och nu är jag kär i den och vill tatuera in den på underarmen :D



Den femte är en text, som jag har på min header, den vill jag tatuera in i nacken, men kan inte riktigt bestämma med vilket textsnitt jag vill göra ;o

Sen måste jag nog hejda mig, finns en till jag vill göra men kommer måsta ändra mycket i den för jag vill inte vara en extrem copycat :)
Nu ska jag fortsätta se min film som heter Legion.

MVH Jessica Johansson Kuronen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback