10-01-2011

Hallojsan!

Puh.. Kom nyss upp från källaren, har nämligen haft tvättstugan idag, damn vad kläder jag tvättade, kändes som att det aldrig tog slut att vika?! Aja, jag måste boka en till tid här fram över då jag ska rensa min garderob på onödiga grejer som ligger i hyllorna osv.. Har massa kläder där och typ pälsänglar HAHA nasty I know..

Har inte varit och pillat på dom hyllorna sen vi flyttade in i denna lägenhet, vilket är hm.. 3 år sen snart (A)

Aja! Skola hade jag då idag, fyfan, jag var sjukt trött, sov bara 3 och en halv timme..
Skolan gick fett segt! Matten var visserligen kul haha, Andreas i min klass började härja i klassrummet så började han pilla på en stor affisch liknade grej om periodiska systemet, så föll den ner HAHA! Oj oj, ja han är som är är:)

Sen hade jag ju samhälls, fan hennes röst, huvva.. Man vill springa därifrån men tyvärr måste jag få G..
Efter samhälls så orkade jag inge mer, mitt huvud kunde inte alls tänka klart så jag gick istället till Kulturens hus och lånade 3 nya böcker, jag är världens läsomat typ ;o

Sen for jag ju hem, sov 1 timme, käkade, satt vid datorn, gick över till Fredrik som fixar över The Sims 3 till min usb sticka, och resten av kvällen har jag ju tvättat xD

Där har ni eran jävla update! Nä men ja puss. Nu ska jag göra något annat nyttigt, som att kolla andra bloggar och facebooka som min gamla datalärare sa hihi :)



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback