10-01-2011

Hej hej!

Nu just idag är det en alldeles speciell dag!
Det är nämligen.....*trumvirvel* SKOLAN!!

Usch, speciell dag in my ass, seriöst, skolan suger...
Jag har aldrig varit den personen som gillar skolan, jag har särbehandlats i varje skolan, bråkat med lärarna eller andra elever. Jag Älskade skolan förut men nej inte nu mera ;p

Aja dagens schema så vitt jag vet ser ut att jag börjar halv 11 med Mattestuga, håller på att plugga upp matte A eftersom jag inte gjorde klart den i 1an. Sen efter matten har jag Samhälls som börjar 12.25 tills 13.50 tror jag, sen efter det har jag hål tills 15.40, inte världens trevligaste... Då har jag iallafall teckenspråk, någolunda kul då min lärare är fett awesome! :D





Tjolahopp tjolaheeej! Haha, ja jag har tråkigt och laddade nyss ner något program som heter ManyCam, min moderkaka har inte orkat fixat våran cam ännu så att man kan ta bilder -.- Så jag måste istället ladda ner program hihi, hallelujah att internet finns ibland.

Okej okej, nu ska jag ta och hejda mig hära innan allt går överstyr, min buss går dessutom på 20 minuter ungefär, tur att man har busshållsplatsen just utanför ungefär! :D fast det snöar...

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback