11-01-2011

Hej!

hoff, är hemma på lunchrast just nu från Förskolan där jag har praktik i 10 veckor ;pp
Det är ändå ganska lugnt dära, men jobbigt ändå :D

Imorse var fan ett helvete att kliva upp, satan vad trött jag var! Tänkte stanna hemma men äh, lika att fara, men for en timme tidigare till praktiken, för jag orkar inte gå till 4 (A) så jag går bara till 3 idag och får också sitta fårn 2 till 3 och göra skolarbete så jag klagar nog inte :)

Förövrigt är jag en viking har jag bestämt! Äter glass istället för mat och får ont i magen haha, men äh får ändå lunch på dagiset så jag kommer inte dö! :)

Nu fortsätta kolla mina sider, sedan tillbaka till lilla förskolan och plocka upp mina små sötnosar som sover :' D



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback