12-01-2011

Hej hopp!

Började på praktiken idag klockan 8 och slutade 3, rätt skönt att sluta relativt tidigt ändå :D
Min lärare kom även förbi idag och kollade hur allt gick och hur jag tyckte det gick och bla bla bla, ska inte uttråka er :)

Well, just nu så har jag just käkat en fet pizza bit, nom nom säger jag bara :D Och mamma har tydligen skämt ut sig på Matstället så jag kan inte gå dit nåmer, HAHA skämt o sido, men hon skämde ut sig iallafall :D
När hon skulle beställa pizzan så sa hon en Acapulco, (hon hade inte sina glasögon med sig) så ja det är oxfile på den, champingjoner och massa äckliga grejer, så mitt i allt märker hon att det är fel och skriker rätt ut - VÄNTA LITE JAG SA FEL! Det blev tydligen knäpp tyst och gubbarna som jobbade där blev livrädda haha..

Och jag ska faktiskt försöka uppdatera er mer, åtminstone 2 inlägg per dag vore fint, lär väl tipsa om filmer, spel osv :D

Har ni föresten spelat The Sims 3 någon gång? Jag gjorde 3 gubbar, vilket tog 1 timme drygt och då var jag less så jag radera dom haha, måste sluta vara så noga.. Men ärligt talat, jag gillar the sims 1 bättre, har det på en skiva här hemma men det vill inte funka :(

Nu ska jag gå och ta mig ett bad, och haha ja då kommer vattnet se ut såhär;



Varför? Jo, jag färgade håret svart förra veckan och all färg försvinner inte direkt så det känns lite nasty när man tar ett bad och hela vattnet blir lila/svart -.-

SMELL U LATER!

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback