15-01-2011

Hellu! :)

Idag har jag faktiskt varit relativt hurtigt!
Har städat i min garderob, har en walk-in garderob med två feta hyllor och ganska stort golv. Iallafall så rensade jag hyllorna på skräp och så gick jag och slängde det. Gick ner i källarn med grejer som behövs kvar, diskade, fixade tvättkorgen, hängde upp den gamla tvätten och bytte sängkläder!

Fan det var hurtigt av mig tycker jag :)
Efter det iallafall så har jag lyssnat på massa musik, sett klart Bröderna Lejonhjärta :)

Hittar nu tyvärr ingen film jag vill se, Oskar rekomenderade denna iallafall!



Tycker den verkar lite kul ändå, påminner om Road trip Beer Pong HAHA!
Aja iallafall ska jag nu gå och lägga mig i ett bad, känns att det behövs för nacken som troligtvis sträcktes igår i gymmet :(

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback