23-01-2011

Hej! :)

Kollade just min statistik och jag blir alldeles förundrad att folk egentligen kollar min blogg hah! :)

Aja idag är det söndag, vilket är min officiella slapp dag, då jag sitter i pyjamas hela dagen, kollar film/serier osv.. Jag gör inget vettigt alls och sitter mest vid datorn, haha..

Igår var jag faktiskt med Mattias, min barndomsvän. Och vi höll på att köra runt lite överallt, hittar en fin skogsväg vi ville utforska och såklart fastnar vi när vi ska vända, jag skulle pröva köra upp oss medans han puttade men helvete inte gick det, så Mattias fick ringa sin kompis Tommy som kom och drog upp oss haha, tydligen lika att skaffa en fyrhjulsdriven bil så att man klarar av att ta sig upp om man fastnar.

Annars händer det inte så mycket i mitt sorgliga liv.
Min morfar for in på akuten i fredags, hade tydligen ont i hjärtat men var inget allvarligt. Han fick komma hem idag, vilket känns skönt för jag vet inte vad jag skulle göra om jag miste honom.. Jag är hans lilla go docka(han kallar mig alltid go dockan) och han betyder hur mycket som helst för mig :' ))



Lilla morfar alltså :) och mamma hah.

Såååååå imorgon är det skola igen, sen har jag 3 dagar praktik.
Dock torsdagen är dagen jag längtar till för då har jag ESV Musik och som ni borde fattat vid det här laget så älskar jag musik, jag går och nynnar överallt, sjunger överallt osv osv.

Fast jag är egentligen sjukt less på praktiken nu..
Haft den i ungefär 5 veckor nu och ska ha den i 5 till ;p känns inte så givande men ungarna är fantastiska, dom utvecklas så fort eller så är det bara att dom varit blyga mot mig, men det känns verkligen som att jag kan SE dom växa och bli enskilda individer :)

Igår faktiskt när jag då var med Mattias, så stod vi på brass som vanligt och han pratade med Wollbro om en film dom tydligen ska se, den heter Trassel och är en barnfilm. När jag kom hem och sökte på youtube för att se trailern blev jag helt förstummad, det är filmen jag velat se sen julafton då jag såg en filmsnutt från Kalle Anka och hans vänner :' D Såååå ja, eh jag är en sucker för barnfilm, kan se det hela dagen utan att bli less :D
Och blogg.se hatar mig så kan inte lägga in en Trailer.............



Istället får ni en gammal bild på moi!

MVH Jessica Johansson Kuronen





uppdatera dig cooling!, Kör på bloggplatsen.se , eller nattstad.se för att tjäna pengar ! , Tar dock hundra år innan man får nåå!:D

2011-01-24 » 07:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback