24-01-2011

Hellu! :)

Nåväl, idag har jag haft skola som dom flesta har haft antar jag :)
Teckenspråk som sista lektion, är kul om man hänger med men jag orkar verkligen inte ibland, kommer vara ett rent under om jag klarar denna kurs, fast jag har ju fått G på båda proven vi fått så är ju bra. :D

Har nyligt käkat så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har inga böcker och läsa eftersom jag läste ut den sista igår, kanske läser om Harry Potter böckerna igen? ;) älskar verkligen att läsa, har läst Harry Potter trilogin säkert 20 gånger och kan läsa dom fler gånger :o

Fick även en läxa idag från Teckenspråket, vi ska välja 3 meningar vi ska säga framför en kamera på fredag, känns inte så givande för det ska vara mycket om Mimik (vilket menas att man ska använda ansiktet mycket) men det lär nog gå bra :)

Sååå ja jag kan väl uppdatera något senare, ska leta efter nå shyssta filmer att rekomendera! :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback