28-01-2011

Hej hej, hemskt mycket hej!

Asså jaaaa jag suger på att blogga bara så ni vet..

Haft skola idag som vanligt, idrotten var någolunda kul, vi fick bygga någon inte stöta mark bana och sen knyta ihop oss med varandra för att ta oss igenom allt ;D mitt lag vann ;)
Aja har blivit helt krasslig i halsen, torrhostar som fan så jag knarkar massa tée med honung i, fett gott! Varför gör inte vi svenskar som Britterna och dricker Tée varje dag? :D

Sen jag kom hem har jag suttit här vid dumburken faktiskt, eller ja har duschat också :)

Och igååår så bakade jag och Mamma Cupcakes, dom blev fan goda ändå! ;) så har ätit några idag och vi ska tydligen baka fler sånna någon dag framöver! :)

Och nu nästa vecka ska jag och Mamma till Nautilus och köpa mitt gymkort, ÄNTLIGEN säger jag bara, är så sjukt taggad på att börja träna, att få gå ner i vikt och evt få börja käka P-piller igen..
Har för högt BMI för att få äta P-piller nämligen så jag ska försöka träna så att jag går ner i vikt, och såklart äta RÄTT.



Kan ju säga att jag tycker jag är rätt snygg på bilden ;)
Haha nä ska börja avsluta det här nu och fortsätta knarka Tée och ladda ner nya Glee avsnitt :D

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback