01-07-2011

Hej!

Sitter hära hemma med Elin och chillar pung.

Har alldeles just duschat och hoppat in i min onepiece, jag hade så jävla kul idag på jobbet, jag och S sprang och jagade alla barnen i korridorerna ahha! Satan va svettig man blev så det blev ju en ganska så redig dusch när man kom hem!

Det var tråkigt att sluta dära, haft så kul att lära känna dom flesta barnen och få vara med dom, men ja tur att dom bor på örnäset då så att jag kommer kunna se dom igen : )
Funderar till och med att fara dit nästa vecka och jobba gratis HAHA!

Aja, igår spenderades dagen med Elin, Madde och Helena, först åkte jag Elin och Madde till en snubbe som tatuerade Madde, den blev JÄVLIGT FIN! Sen åkte vi in till stan, gick till Salladsbar där Madde snackade med Nicole och så kom Helena dit och hämtade oss, och då skjutsade hon oss till Max och chillade med oss, sen åkte vi till Madde sen åkte vi till Örnäset där dom träffade Marigona.

Jag och Elin gick då hem till mig och hämtade mormor och morfars dator, sen gick vi dit och drack te med henne och sen gick vi hem och jag slocknade direkt jag la mig i sängen typ.



MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback