03-07-2011

Hej!

Igår hade jag förjävligt kul!

Jag Madde och Elin for till en fest i stan hos Henke, det kom dit massa härliga människor som var super sociala! :)
Jag var typ den enda nyktra dära men det var helt okej, dom andra körde ölspelet och jag stod och tittade på, skrattade osv, så började dom spela Guitar Hero så då satt jag dära och sjöng kör med några killar.
Så ser jag låten Journey - Don't stop Believin, och jag börjar hoppa upp och ner, snälla snälla kör den låten jag lovar jag sjunger då!!!! Så dom gick med på det, och dom tänkte att aja, nu tänker hon sjunga oseriöst och tyst, men jo jävlar jag tog i, och fan va alla applåderade när sången var slut, jag var överlycklig och fick världens bästa boost!

Efter det stod dom fortfarande och sa hur bra jag var och jag blev ärligt talat generad.. :D

Sedan skulle Henke och alla dom iväg, eftersom Madde Elin och jag är under 18 så kunde vi inte göra annat än att gå till hamnen och prata med någon kille Madde kände, men jag började frysa och var trött så jag åkte hem, Tack Madde för att du bjöd mig på taxin hem, seriöst du har bjudit så mycket på taxi nu så asså du ska få igen, har skuldkänslor!!

Madde och Elin stannade kvar och kom hem till mig typ 7 på morgonen (Y)
Nu får ni bilder istället!






Skryt från min sida, var tvungen att bygga ett högt torn så att barnen på fritidset inte kunde göra det bättre än mig (A)



Elins snygga tatto!!



MVH Jessica Johansson Kuronen





Vars har du fått tag i hello kitty filten på bilden?

2011-07-15 » 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback