07-07-2011

Hej! :)

Ja, jag kom hem idag klockan 7 på morgonen, härligt värre!

Gårdagens kvälls bravader var allt annat än dåligt iallafall ;D hade sjukt kul som vanligt, jag och var först med Yasmina, vi åkte till Donken då hon och hennes pojkvän + johan käkade, sen efter det åkte jag till Madde, vi kom på mitt i allt att åka till Max och köpa en lyxshake, sjukt gott säger jag bara!

Då vi satt dära, så satt några killar och stirrade på Madde, och då menar jag verkligen stirrade, efter ett tag drog dom och så kom en av killarna tillbaka och börja prata med oss, pinsam kille..

Efter det åkte vi hem till Madde och inväntade Max, Nippe och någon Stefan, vi satt och såg tv och allmänt chillade, det var trevligt : )



Annars idag har jag varit hos Tandläkaren, hon fuckade upp mitt tandkött... Sen cyklade jag till mormor och for med hon och morfar på nå affärer på storheden, sen cyklade jag hem och var med Yasse, vi åkte in till stan och chillade, sen gick vi hem och gick bara runt och snackade, det var skönt som fan :' )

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback