20-07-2011

Hellu!

Ja, bara en stund efter jag uppdaterat så skulle min syster färga håret, jag frågade såklart om jag fick så jag gjorde det och satte sedan folie i hennes hår haha...

Det blev massa färg kvar så, hehe vi färgade mitt hår med, gjorde slingor, färgade min sidecut och så började hon dra en massa färg igenom håret och nu ska ni få se resultatet, prepare to laugh!





Och nu till Resultatet!!









HAHAHAHAHA ja, blir ju lätt att blondera senare iallafall förhoppningsvis!

Systers underhår blev såhär;



Nu blir det att se film och skicka ett mms åt madde så hon och jakob får skratta åt mig.....

MVH Jessica Johansson Kuronen





Det vart typ ballt! <3 :D

2011-07-20 » 23:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback