20-07-2011

Hej!

Okej, kan väl börja med att säga att ja jag suger på att blogga care på det..
Vaknade jäävligt sent idag, halv 4 hehe.. Dock gick jag och la mig halv 6 på morgonen efter ha sett klart en film som heter I spit on your grave, den var sjukt bra! Dock kände jag verkligen smärtan som vissa utsattes för i filmen, langar trailern och nerladdningslänk åt er bara för att jag är bäst!



http://www.kat.ph/i-spit-on-your-grave-2010-swesub-ac3-unrated-dvdrip-xvid-kickfo-t5098239.html

Aja, jag har varit med Madde varje dag som vanligt :' D och vi har varit på upptäcktsfärd, fest, donken, stan osv osv.
Och nu idag ska jag göra ingenting, utom att ta ett långt avkopplande bad, för min kropp gör protest för att jag börjat träna igen och det gör ont i varje muskel jag har inprincip på överkroppen -.-
Nä nu ska jag hitta mer filmer, kanske langar nå mer filmtips senare eller bara allmänt uppdaterar, puss puss.

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback