08-06-2011

Hej hej.

Måste väl uppdatera, med att säga att.......

JAG FICK SOMMARLOV IDAG!!

Okej ja nu vet ni.

Nä jag och några från min klass samlades hos våran gamla lärare ( hon blev avskedad nu igår ) och hade det allmänt trevligt! Hon hade en jävligt fin lägenhet och balkongens utsikt var to die for bara så ni vet.
Vi gav henne och Märta blommor, Märta går i förtidspension så vi ville vara gulliga och ge henne en blomma med :)

Efter det cyklade jag hem, vädret är verkligen fantasktiskt idag så ja, jag cyklade som sagt hem och efter det så kom Kristian förbi mig ett tag, vi pratade om allt och ingenting, var verkligen kul att få träffa han igen ;o Ja efter det så skjutsade han mig till Madde och dom började prata lite om bilar osv, tror Madde diggade det ;)
Och nu är jag då hemma och har ätit tacos, Madde skulle ringa efter hon ätit så skulle vi evt fara och köpa mjukglass på donken, to die for.



Nu ska jag titta igenom True Blood och sedan se vad som händer :)

MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback