10-06-2011

Hej hej!

Idag har lule haft ett toppenväder!! fyfan.

Jag och Madde drog till stan för att möta upp två Pitebor typ, ja och då umgicks vi med dom ett tag tills dom mitt i allt försvann? och då iallafall mötte jag och Madde två små pojkar som hette Carl och den andra glömde jag namnet på, sorryyy...
Vi gick till Dagobert, nom nom och åt en macka sen umgicks vi lite mer och sen gick jag och Madde och tränade lite mage och armar ;) biff1

Efter det for jag hem, duschade en snabbis och sen cyklade jag till Madde, hon lockade mitt hår och så for vi mot Sunderbyn, dock vände vi direkt då vi såg att det bara var massa småbarn där typ hah, så vi fick skjuts till stan, gick ett varv, hennes pappa kom och hämta oss och då satte vi oss utanför mig och chillade i några minuter, myggen dödade oss litegranna tyvärr.. svensk sommar love it! <3 eller ja, norrländsk sommar.









MVH Jessica Johansson Kuronen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback